torsdag 2. mai 2013

HIMMELSK # 135

4987378325_b77095bd20_b[1]I dag bare poster jeg kjapt og gale. Siste innspurt før konfirmasjonen på lørdag og enda litt igjen å gjøre med det nye kjøkkenet., så dere forstår nok at jeg har litt andre ting å styre med!! Bildet mitt er et collage over noen av bildene jeg har hatt med de 135 gangene jeg har holdt Himmelsk.. Ha en fin helg folkens og kryss fingrene for at jeg kommer i mål! Søndag skal jeg bare sove…. Gu’ kor eg gleder meg!!

Facebook himmelsk kollasj

13 kommentarer:

Mandy Lou sa...

Kjempebra at du finner tid til Himmelsk selv om det er skikkelig travelt hos deg for tiden. Flott bildekollasj. Lykke til med konfirmasjonen!

Rimkogeren sa...

Flot bidrag. Men hvor må du have travlt og tyndslidte nerver, som du må prøve at holde i ro.
Selvfølgelig går det og går godt. Rigtig god fornøjelse.
Sov godt, når du engang kommer så langt.

HansHB sa...

Herlig collage!
Gratulerer med konfirmant lørdag!
La det bli kos også ikke bare stress og strev...

Birgitte sa...

Mange dejlige billeder du har haft på, tillykke med konfirmationen på lørdag :-)

Tina´s PicStory sa...

wow! so many beautiful skies :) thanx for hosting!

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Lykke til med konfirmajonen ! Må det bli et fint minne !

Tone Annette sa...

Til lykke med konfirmanten! Ønsker dere en fin lørdag :)

Leonora sa...

Flott at du tenker på oss selv om du har det så travelt da. Her var det mye fine bilder i dag, og det øverst til høyre trår bare litt ut av rekken - det var lekkert! Gratulerer med konfirmant - kos dere på dagen!

Irene sa...

Lykke til med konfirmanten og at det blir en fin dag .... fest og hygge blir det uansett, så husk å kose deg!

Irene

Gemma Wiseman sa...

Intriguing collage of scenic photos! Beautiful skies and landscapes!

Ranten sa...

Flotte bilder! Og masse lykke til på lørdag!

Melusine sa...

Supert med et collage nå som det er mye forberedelser til konfirmasjon. Jeg har også en i den alderen, men som har bestemt seg for ikke å konfirmere seg så det blir ingen selskapeligheter for meg :)

Gunsside sa...

Lykke til med konfirmasjonen ;)'

Så kult me collagen din
Ha en himmelsk helg ;)