onsdag 31. juli 2013

HIMMELSK # 148

Himmelsk hos Petunia logoHei alle sammen! Her er denne ukes “Himmelsk”!

H 1Mine bidrag denne uke er blant annet et bilde av en båt som ligger ensom og forlatt på land full av vann. Dette må jo være all nedbøren i juli for om været også har vært fint, så har det vært noen forferdelige regnbyger!

H 2Men som dere vet, bakom skyene er himmelen alltid blå! Syns ikke vi kan klage på denne sommeren her (men jeg har kanskje ikke så veldig høye krav)!

Smilefjes som blunker

Ha en fin uke!!

10 kommentarer:

HansHB sa...

Flotte bilder. Speilingsbildet ditt er nydelig!

Den båten ville blitt fylt på en dag i juli her hos oss! Nå har det regnet uten stans i 24 timer! MÅ ha fler godværsdager før jeg setter sommeren 2013 på lista over godværssomre...

Norma Ruttan sa...

our summer here has been a mix, but for the most part, I've enjoyed the weather! you captured quite a lovely reflection in the boat!

Tone Annette sa...

To flotte bilder, to forskjellige motiv...må si jeg er litt usikker på hvilket jeg synes er det beste... Tror jeg "trykker" LIKER på begge :)

Mama Zen sa...

Beautiful pictures!

Karen sa...

Oh gorgeous reflections!

Steffi sa...

Very beautiful photos,Petunia!

Leonora sa...

Her er himmelsn blå, og jeg klager ikke :-) Dette er vel værmessig den beste ferien jeg kan huske på lang tid. Ferien fikk en bråslutt for vår del og nå ligger gemalen på sykehus. Ikke livstruende, men vondt og kjedelig. Jaja, slik er livet. Fortsatt god sommer til deg Petunia!

Marit Helene Gåsland sa...

Noen båter går bedre på land en på vann, flotte sommerbilder.
Stille vann som speiler himmelen er bestandig magisk.
Ha en fin kveld og 1 august, Marit.

Ranten sa...

Regnet har vært heftig og begeistret. Uhorvelige mengder og brått og akutt. Med lyn og torden på :)Flotte bilder!

Gunsside sa...

Jammen var det vått der ja, håper aliokevel at det har vært noe opphold også da :)
Nydelig himmel du har der :)