onsdag 7. august 2013

HIMMELSK # 149

Himmelsk hos Petunia logoHer er en ny runde med Himmelsk! Tusen takk for alle flotte bidragene forrige uke! Dere henger med selv i ferietider og late dager!! Derfor er det med tungt hjerte jeg nå har en litt trist nyhet til dere. Neste uke runder vi Himmelsk nummer 150… Jeg har bestemt meg for at det vil bli den siste Himmelske på min blogg for en god stund. Jeg trenger en pause fra blogging, kjenner jeg. Jeg håper dere alle sammen blir med denne og neste ukes Himmelsk….
stoneonstoneJeg elsker fjellet! Jeg elsker fjellturer og jeg kan falle helt i staver over en liten “varde” som dette!! Da må jeg ned på kne og knipse et bilde!! Ja, vi har alle vårt!! Men det er viktig å ta vare på de små gleder i livet også!
Ha en fin uke!!

12 kommentarer:

HansHB sa...

Flott bilde fra fjellet.
Det har vært mange på vandring i fjellet der været har vært godt!
Fortsatt flott sommer til deg!

Leonora sa...

Åh kjære deg, hva skal vi nå gjøre på torsdagene? :-) Leit er det Petunia, men jøje meg så takknemlige vi skal være for alt du har lagt i dette og de andre greiene du har laget for oss. Som ABCen f.eks. Jeg håper virkelig at det kommer tilbake, men bare fordi du har lyst til å drive videre, ikke fordi du syntes at du må. Takk,takk,takk til deg og en stor klem herfra!

Norma Ruttan sa...

how lovely, the sky and the water have reflected each other's blue!

Nette Cecilia sa...

Vackert där på fjället ,kram nette

Anki-itte sa...

Tråkigt att du lägger av. Förstår att det kan vara kämpigt vecka efter vecka.
Har inte varit med på sista tiden för jag hittar inte fina himlar längre. Jag hoppas att du får en fin fortsättning på sommaren och många promenader på dina vackra fjäll.

amo sin blogg sa...

Nydeleg himmelsk bilde.
Takk for at du har gott oss anledning til å vise
våre himmelske bilde.
Ønsker deg ein god bloggpause og håper
du kjem igjen seinare.

Anne-Mari

Steffi sa...

Very very beautiful "Himmelsk" photo,Petunia!

Birgitte sa...

Meget smukt billede af fjeldet:)

Men det er trist at du stopper, forståeligt men trist;-) Tak for den tid du har været med:-)


http://2.104.134.159/wordpress/2013/08/07/himmelsk-149/

Gartendrossel sa...

Das wunderschöne Foto weckt Fernweh in mir, ich liebe die Berge weil wir im flachen Land wohnen. Das Blau des Himmels fasziniert mich.

Liebe Petunia, dankeschön fürs Sammeln, ich freue mich, noch kurz dabei sein zu dürfen.

Liebe Grüße aus dem Geheimen Garten
Traudi

Siv- Anita sa...

For at vakkert turbilde.
Tusen takk for muligheten du har gitt oss til å vise frem våre himmel bilder !!
Ønsker deg en fin bloggpause, du vil bli savnet.
Klem fra Siv

Anette sa...

Å, så leit at du skal gi deg. Men jeg har full forståelse for avgjørelsen din. Alt til sin tid ;) Klem fra Anette :)

naturglede/Randi Lind sa...

Sent ute som vanlig i det siste jeg, så jeg forstår din avgjørelse. Ikke lett å rekke med alt en vil. Men kjenner jeg deg rett, så setter du i gang igjen om en stund. Dette er jo så ubeskivelig trivelig for oss alle. Fortsatt god sommer til deg :)